op doorreis - Reisverslag uit Višegrad, Bosnië en Herzegovina van Kimberly en Steef - WaarBenJij.nu op doorreis - Reisverslag uit Višegrad, Bosnië en Herzegovina van Kimberly en Steef - WaarBenJij.nu

op doorreis

Door: kimberlyenstefanie

Blijf op de hoogte en volg Kimberly en Steef

13 Juli 2012 | Bosnië en Herzegovina, Višegrad

Onze tijd in zlatibor zat er al weer op. Tijd om weer eens naar de stad te gaan, weg van dit apreski achtige zomerdorp. Zo dachten wij vanuit Uzice de bus naar Sarajevo te kunnen nemen. Netjes kaartjes gekocht, zouden er twee kort na elkaar gaan rond de klok van 11. Maar dat liep even anders. Op het station was het een drukte van jawelste en toen de vissen eenmaal aankwamen was het dringend er servisch bekvechten voor een plekje. Helaas niet voor ons. Volgende optie was een paar uur later naar Visegrad. Urenlang op een oververhit busstation en ik ging me steeds beroerder voelen. Gaf de schuld aan mn aanhiudende maagklachten. Maar toen ik alles begon te zien toplenzen en bijna hallucinerend in het kleine busje naar visegrad zat, wist ik dat er iets mis was. Na twee uur een ziekenhuis in visegrad opgezocht en via google translate proberen uit te leggen wat mijn klachten waren. Want ook hier spreekt niemand engels. Direct daarna werd ik naar een bed gedirigeerd waar ik een of andere injectie in mijn bil kreeg en aan een infuus werd gelegd. Maar dat wou ik niet! De liefste zuster ever probeerde me uit te leggen dat ik het echt nodig had omdat ik helemaal uitgedroogd was... dus daar een tijd gelegen met gekke slangetjes en hoestende bosniers. Uiteindelijk zijn we naar een hotel gebracht met het advies dat ik moest rusten en weer gaan eten en vooral goed drinken. Kimberly is vandaag lekker wezen wandelen en ik heb veel te veel slavische reclames en duitse spongebob gekeken. Morgen vervolgen we dan eindelijk onze reis naar Sarajevo.

X Steef

  • 14 Juli 2012 - 00:01

    Nadja:

    Oo! snel beter worden!

  • 14 Juli 2012 - 00:10

    Rianne:

    Avontuurlijk reizen is geweldig, maar Visegrad zul je dus liever snel vergeten.. snel opknappen, hoor Steef!
    Morgen op naar Sarajevo, hoop dat jullie daar een goede tijd zullen hebben!
    Leuke foto's, ik wil meer!
    Veel liefs voor jullie twee xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberly en Steef

Actief sinds 03 Juli 2012
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 10499

Voorgaande reizen:

04 Juli 2012 - 29 Juli 2012

Calendar girls on balkan tour

Landen bezocht: