SCHNEEEELL - Reisverslag uit Zlatibor, Servië van Kimberly en Steef - WaarBenJij.nu SCHNEEEELL - Reisverslag uit Zlatibor, Servië van Kimberly en Steef - WaarBenJij.nu

SCHNEEEELL

Door: kimberlyenstefanie

Blijf op de hoogte en volg Kimberly en Steef

11 Juli 2012 | Servië, Zlatibor

Snel snel snel!! We hebben nog maar 4 min internet tegoed over. Dus sorry voor alle spellingsfouten. Net een hostel bekoekt in Sarajevo, waar we morgen naartoe zullen gaan. Met het busje uiteraard. Ons verblijf in Zlotibor, waar we nu zo'n 3 dagen zijn, was echt een welkome afwisseling. Zeker 10 graden verschil met de hete stad. Schaduw en.. onweer! Vreselijke regen en onweersbuien gehad gisteren. Blijft atuurlijk lekker in de bergen hangen hier, was echt fantastisch om te zien.
Verder gister wezen liften *jaja, was wel een beetje eng maar is allemaal helemaal goed gekomen) naar een plaatsje verderop met een meer. Wat verkoeling gezocht, en daarna gaan lopen. Langs kabbelende meertjes, weggetjes en nogwat.
Nu pakken we zo het fietsje, en gaan in een wat rapper tempo de omgeving verkennen.
Nu helaas even geen foto's omdat we in een of ander chique hotel zitten zonder enige spullen bij.
NOU TABEEE

xxx Steef