Stunning Bay of Kotor en een errrrug lange busreis - Reisverslag uit Skopje, Macedonië van Kimberly en Steef - WaarBenJij.nu Stunning Bay of Kotor en een errrrug lange busreis - Reisverslag uit Skopje, Macedonië van Kimberly en Steef - WaarBenJij.nu

Stunning Bay of Kotor en een errrrug lange busreis

Blijf op de hoogte en volg Kimberly en Steef

25 Juli 2012 | Macedonië, Skopje

Zo het einde komt alweer in zicht. Inmiddels ben ik weer drie landen verder gereisd.
Na Dubrovnik heb ik de bus gepakt naar Kotor, Montenegro. Wat een leuk plaatsje. Na wat zoekwerk eindelijk het hostel gevonden. Het was een heel fijn hostel met het strand op 5 meter afstand, no complaints :) Kotor heeft een oud centrum met stadsmuren. Het is ligt op een vaarroute van cruiseschepen, s middags stroomt het plaatstje vol met Russen. Veel backpackers reizen ongeveer dezelfde route. Ook in Kotor kwam ik oude hostelgenootjes van Mostar en Dubrovnik tegen. Gezellig! Gister heb ik het fort beklommen boven tegen de berg van Kotor, wat een klim! Wel een heel mooi uitzicht over de stad. Tijdens de wandeling aan de praat geraakt met een man uit Engeland, die uiteindelijk besloot een jetski te huren. En ik mocht wel achterop, nou daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen.. Het was echt super tof om te doen!

Omdat ik aanstaande zondag al weer terug vlieg moet ik inmiddels wat haast gaan maken richting Sofia. Gister heb ik de bus gepakt van Kotor naar Skopje. Wat een reis.. pfoe. Om 18.00 vertrok de bus iets te laat natuurlijk (probeer hier balkan gevoel te typen) Het eerste stuk was heel mooi langs de kust van Montenegro. Met een gemiddelde snelheid van 50 km door onverlichte paden, door Korsovo, langs 6 grensposten met paspoort controle en met een dichte tunnel (xtra 1,5 uur wachten) Met welgeteld 2 toilet stops (lees smerige squat toilet) na 14 uur toch (noem brak) aangekomen in Skopje, Macedonie. Hier heb ik 1,5 dag tijd voor sightseeing. Op vrijdag reis ik naar mijn laatste bestemming Sofia.
Ik ga zo even de stad verkennen.

Tot snel, Kus Kimberly

Foto's plaatsen gaat niet lukken met deze hostel computer.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberly en Steef

Actief sinds 03 Juli 2012
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 10502

Voorgaande reizen:

04 Juli 2012 - 29 Juli 2012

Calendar girls on balkan tour

Landen bezocht: